FAQ - Frequent Asked Questions
Online reserveren door gasten
U kunt online reserveren via het reserveringssysteem TeeControl.
Om een greenfee starttijd te boeken kunt u eenmalig een account aanmaken in Teecontrol. Het boeken en beheren van starttijden gaat eenvoudig via dit account, is echter niet verplicht. Starttijden boeken via TeeControl.
Leden kunnen boeken via het Golfdashbord
Bent u lid van De Peelse Golf? Dan heeft u rond 25 november een e-mail ontvangen waarmee u uw nieuwe Golfdashboard account kunt activeren.
Heeft u vragen over uw account, het boeken van starttijden of het inchecken, raadpleeg dan eerst onderstaande FAQ lijst; waarschijnlijk kunt u het antwoord op uw vraag hierin al terugvinden.
ACCOUNT ACTIVEREN GOLFDASHBOARD
Ik heb een activatiemail ontvangen, wat moet ik doen?
Volg deze aanwijzingen.
Ik heb een activatiemail ontvangen maar de link werkt niet. Wat moet ik doen?
Kopieer de link uit de activatiemail en plak deze direct in de browser.
Werkt dat ook niet, ga dan naar https://peelse.golfdashboard.com en klik op ‘wachtwoord vergeten’. Vul het email adres in waarmee u bekend bent bij De Peelse Golf en volg de stappen.
Ik heb geen activatiemail ontvangen maar ben wel lid van De Peelse Golf. Wat moet ik doen?
Check de spamfolder (voeg info@depeelsegolf.nl toe aan je contacten om dit in het vervolg te voorkomen).
Heeft u geen mail ontvangen hebt, ga dan naar https://peelse.golfdashboard.com/ en klik op ‘wachtwoord vergeten’. Vul het email adres in waarmee u bekend bent bij De Peelse Golf en volg de stappen.
Kan ik een app op mijn iPhone downloaden?
Volg deze aanwijzingen.
Kan ik een app op mijn Android telefoon downloaden?
Volg deze aanwijzingen.
Aan welke eisen moet mijn wachtwoord voldoen?
Het wachtwoord moet uit minimaal 8 tekens bestaan.
Ik krijg de melding 'token werkt niet' als ik mijn wachtwoord wil instellen, wat moet ik doen?
Als u een nieuw wachtwoord wilt instellen of u bent uw wachtwoord vergeten, ga dan naar https://peelse.golfdashboard.com en klikt op ‘wachtwoord vergeten’. U ontvangt dan een mail met een link om het wachtwoord opnieuw in te stellen. Deze link is 24 uur geldig. Gebruikt u de link 2x of wacht u meer dan 24 uur kunt u niet meer via deze link het wachtwoord veranderen en volgt de foutmelding ’token werkt niet’. Ga naar https://peelse.golfdashboard.com en volg de ‘wachtwoord vergeten’ stappen nog een keer om een mail te ontvangen met een nieuwe, geldige link.
De mail om mijn wachtwoord te herstellen komt niet binnen.
Als u uw wachtwoord vergeten bent, kunt u dat via https://peelse.golfdashboard.com opnieuw instellen. Kik op ‘wachtwoord vergeten’, vul uw emailadres in en klik op ‘verzenden’. U krijgt dan een melding te zien dat er een mail naar u gestuurd wordt als uw mailadres in het systeem voorkomt.
LET OP: het kan tot 30 minuten duren voor u deze mail ontvangt.
STARTTIJDEN BOEKEN EN WIJZIGEN
Hoe kan ik een starttijd boeken?
Starttijden kunt u via uw Golfdashboard boeken en beheren. Volg deze aanwijzingen.
Waarom kan ik mijn vrienden niet vinden in het Golfdashboard?
U kunt alleen vrienden vinden die hun account geactiveerd hebben en in hun profielinstellingen hebben ingevoerd dat ze vindbaar willen zijn. Zo kunt u uw keuze instellen:
Ga naar het Golfdashboard en geef in uw profiel aan of u vindbaar wilt zijn door alleen vrienden, alleen leden of iedereen.
Hoe kan ik een vriendschapsverzoek sturen?
Volg deze aanwijzingen.
Hoe kan ik een bijboekverzoek plaatsen?
Volg deze aanwijzingen.
Hoe kan ik mijn vrienden toevoegen aan mijn boeking?
Volg deze aanwijzingen.
Hoe kan ik een boeking annuleren?
Zoek de de boeking op in het Golfdashboard bij ‘mijn reserveringen’ en klik op ‘reservering annuleren’. U ontvangt een annuleringsbevestiging per mail.
Ik wil reserveren voor 2 personen maar we spelen niet graag achter een 4-bal. Hoe kan ik dat zien?
Bij het kiezen van een beschikbare starttijd laat u het overzicht tonen van alle tijden i.p.v. de beschikbare tijden. U kiest deze optie bovenaan het overzicht.
INCHECKEN
Waarom moet ik inchecken?
Om de doorstroom op de baan te kunnen monitoren en waar nodig sturen, is het belangrijk om te weten hoeveel golfers er op de baan zijn. Tegelijk worden no-shows door inchecken ontmoedigd. Als u speelrecht heeft, of al betaald heeft, hoeft u na het online inchecken niet meer naar de receptie en kunt u direct aan uw golfronde beginnen.
Hoe moet ik inchecken?
Komt u golfen dan kunt u maximaal 1 uur voorafgaand aan uw starttijd online inchecken.
In en rond het clubhuis zijn op diverse plekken incheck borden te vinden met een QR code.
Lees hier hoe te handelen.
Lukt het inchecken niet, kom dan even langs bij de receptie.
Ik heb geen mobiele telefoon / mijn telefoon is uitgevallen. Wat moet ik doen?
U kunt inchecken bij de receptie.
De check-in QR code werkt niet, wat moet ik doen?
Je kunt 1 uur voorafgaand aan je starttijd inchecken.
Je kunt pas inchecken nadat je betaling gedaan is.
Lukt het inchecken niet, kom dan even langs bij de receptie.
Op deze pagina staan nog enkele makkelijke handleidingen verzameld.
Heb je de FAQ doorgelezen maar alsnog hulp nodig? Neem dan contact met het secretariaat op.